مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

تصادف

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۰۴ ب.ظ

امروز ظهر تصادف کردم.سرچهار راه چراغ راهنمایی خاموش بود و من داشتم میرفتم خیابون مقابل که یهو یه ماشین زد به سپر عقب.یعنی من رد شده بودم و اگه یکم اون ترمز میکرد رفته بودم ولی زد بهم. بعد ماشین کج شد و رفت به سمت جدول بزرگی که روش چراغ راهنماییه و خیلییی محکم بهش برخورد کرد.منم محکم خوردم به فرمون و زانومم خورد به فرمون.البته خداروشکر کمربند بسته بودم.خلاصه بابام اینا اومدن و افسر و مقصر طرف مقابل بود.ماشین هم الان توی تعمیرگاهه. بعدش من رفتم بیمارستان و از قفسه سینه ام که درد میکرد و درد میکنه عکس گرفتم. که خداروشکر چیزیش نبود فقط کمی کوفته شده.همچنین زانوم بسیار درد میکنه و کمی توی راه رفتنم مشکل ایجاد کرده.زبونم هم مثل اینکه رفته زیر دندونم و زخم شده.

خداروشکر که چیزیم نشد زیاد و اون خانوم هم سالمه.البته اون ماشینش هم خداروشکر چیزیش نیست.

بابا میگه این ماشین احتمالا دیگه خوب نباشه و باید بفروشمش. به هرحال راضی ام به رضای خدا.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">