مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

پروجه :)

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۰۸ ب.ظ

بالاخره بعد از چند روز دیشب رفتیم بیرون با مامان و شیک نوتلا و کیک خوردیم. در کافی شاپی که مامان عاشق شیک نوتلاهاشه. بعدش اومدیم خونه و من رفتم سر پروژه ام که یه دفعه خواهرم اومد و دیدم برام یه سیک نوتلا گرفته از نوتلا بار 😅 منم که اصلا نمیتونستم دیگه چیزی بخورم گذاشتم صبح سه تایی خوردیم. البته بیشترین مقدارشو خودم نوش جان نمودم 😅

طبق معمول این روزها صبح کلی الکی توی تختم موندم و بعد از صبحونه رفتم سراغ پروژه. خداروشکر به جای خپبی رسوندمش و هرچی خطا میداد رفعش کردم که البته خداروشکر خطاهای خاصی نبودن اما من گیییر دادم بهش و ولش نکردم تا چیزی که میخواستم نشد.

الان برای یکی از جدولا ارتباط رو برقرار کردم با وب سرویس. حالا واسه استاد فرستادم ببینم چی میگه تا بقیشو انجام بدم.ایشاا... هممون پاس شیم همه چیو :)

در ضمن سخت افزارم رو 16 و چند رسانه ای رو 18.7شدم.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۲)

۰۵ بهمن ۹۶ ، ۱۶:۲۴ محمد علی علم خواه
سلام‼

خدا قوت

وبسایتتون خوبه

یــه کلبه وبسایتی هم ما داریم

به وبسایت ما سربزنید خوشحال میشیم

نظر بدید ذوق زده میشیم

ما رو پیوند کنین میمیریم...

منتظر حضور سبزتان هستیم در :




danesh-elm.blog.ir
۰۵ بهمن ۹۶ ، ۱۶:۵۷ هادس ‌‌‌
خوبه خوبه :)
آفرین...🍀
پاسخ:
مرسی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">