مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

بیکارونه :)

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۸ ب.ظ

این روزها دارم سه تا کتاب میخونم: مارک و پولو، پروژه شادی (بازخوانی) و فیزیک ناممکن ها.

نکاتی از پروژه شادی رو دارم وارد دفترچه خوشبختی ام میکنم :) 

فیزیک ناممکن ها هم بسیار جالبه.راجع به میزان امکان پذیری بعضی چیزهایی که در فیلمهای تخیلی میبینیم مثل نامرئی شدن. وقتی کاملا خوندم راجع بهش بیشتر مینویسم. 

به جز اون واقعا میخوام بیشتر ورزش کنم و باید کلاس زبان هم برم اما شاید از سال جدید. کلاس اسب سواری هم به یک دلیل شاید نتونم فعلا برم با اینکه زیااااد دوستش دارم.

کلی بیکارم این روزها.همش میخوام یه کاری بکنم اما نمیدونم چیکار! بنابراین کلی فیلم میبینم و کتاب میخونم و البته میخوابم.انشاا... بتونم به زودی استفاده مفید تری از روزهام داشته باشم :) راستی امشب خونه مادربزرگ جان بودیم و شام خوشمزه خوردیم و خاله رو دیدیم و فیلم آنام رو.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۸
مژگان ❤😻

نظرات  (۲)

۲۳ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۴۹ فرهاد ‌‌‌
خوب است...
زبان مخصوصا...
ورزش چه رشته ای؟ :؟ فکر کنم کاراته کیوکوشین یا شوتوکان خوب باشه.
پاسخ:
نه ورزش عادی و روزانه منظومه 
۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۶:۰۶ مجنونِ لیلی
کتاب های دارن شان هم خوندنش خالی از لطف نیست
دو مجموعه سرزمین اشباح و شیاطین داستان از زندگی عادی شروع میشه به عمق ماجرا پیش میره  .... یادش بخیر

سریال the walking dead و breaking bad خاص ترین سریال هایی بوده که دیدم البته اولی داره بی مزه میشه و دومی خیلی وقت پیش ساخته شده


پاسخ:
ممنونم که معرفی کردین.  در حال حاضر کتاب برای خوندن زیااااد دارم :)
و اسم این سریالها رو هم شنیده بودم اما نمیدونم کی ببینم قشنگ تماشا کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">