مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

نمیدونم چی

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۴۳ ب.ظ

امروز رفتم دانشگاه و استاد گفت باید کمی روی طراحی پروژه ام کار کنم و خودم هم ته دلم موافق بودم.البته یه ریزه کاری های دیگه هم هست که باید انجام بدم.بخش زیادیش رو همین امروز انجام دادم و کار طراحی تموم شد.فقط مونده همون ریزه کاری های مربوط به لاگین و لاگ اوت.

حوصله ام رفته و زیادم رفته.تا الان داشتم کتاب مارک دو پلو رو میخوندم و آخرای سفرنامه پرتغال هستم.همونجور که گفتم این کتاب خیلی خوبی بود،  اگر همزمان با جلد اول نمیخریدم به علت اینکه خیلی از جلد اول خوشم نیومد شاید هیچوقت این رو نمیگرفتم.خوب شد گرفتمش :) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">