مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

پارچه های رنگی :)

دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۵۱ ب.ظ

امروز رفتیم خیابون ابن سینا کلی پارچه گرفتیم.من برای خودم یک پارچه تاپ و دامنی قرمز مشکی بسیار خوشرنگ گرفتم. مادرم هم برای مامان بزرگ و خاله و خودش و خواهرم کلی پارچه گرفت. درضمن من یک لاک اکلیلی هفت رنگ گرفتم که خیلی دوسش دارم :)

بعدش هم رفتیم رستوران ترنج بانو توی اتیشگاه که غذاش خوشمزه و نسبتاً با کیفیت بود.همینطور ظرفای جالبی داشت.

الانم درحال خوردن هات چاکلتی هستم که خودم درست کردم و خوشمزه ام هست و داشتم کتاب "پس از تو" رو میخوندم :) نمیدونم شب بریم بیرون یا نه.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۱۴
مژگان ❤😻

نظرات  (۳)

۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۸:۰۰ نازنین رستگاری
سلام
وبلاگ جالبی داری 
اگه دوست داشتی منو هم دنبال کن.
نازنین رستگاری

http://nazanin-online.blog.ir
پاسخ:
ممنون 
من فرق این دوتا کتابو نفهمیدم اصلا! :)
پاسخ:
درست متوجه منظورتون نشدم اما اگر منظور شما فرق بین کتاب "من پیش از تو" و "پس از تو" هست قطعا متفاوتند :)
آره اطرافیان من میخونن! برام جالبه اسماش:)
پاسخ:
بله اسماش نشون دهنده بعضی چیزا هست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">