مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

جامع نامه مادربزرگ :))💚

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵ ب.ظ

+مادربزرگم عاشق رنگ سرمه ایه. یکبار به مادرم گفته بود من از قهوه ای بدم میاد و سرمه ای رو دوست دارم،اصلا بیا با هم سرمه ای رو دوست داشته باشیم 😀

+دستپخت مادربزرگم فوق العاده ست. امروز برای ناهار خونه ما بود و من ماکارونی با پنیر پیتزا پخته بودم.مادربزرگم خورد و برای تشویق من به بیشتر آشپزی کردن کلی ازم تعریف کرد،همچنین بهم گفت غذاهای قدیمی تر براش بپزم،مثل قرمه سبزی.

+مامانم میگفت برای اینکه عزاداریم چهارشنبه سوری توی خونه خواهیم بود. تا اینکه یک هفته قبل از چهارشنبه سوری مادربزرگم تماس گرفته بود و به مادرم گفته بود وای نکنه دیشب چهارشنبه سوری بود و ما خبر نداشتیم و جایی نرفتیم؟! خلاصه مامانم گفت برای دلخوشی مادربزرگ و برای حوصله خودمون انشاا... امسال هم میریم باغ برای چهارشنبه سوری. 

+مادربزرگ چند شب پیش صراحتاً گفت: من آقا هاشم (پدر بزرگم) رو دوست داشتم. قبلاً هم مشخص بود دوستش داشته ولی یادم نمیاد اینجوری گفته باشه. 

+مادربزرگم همیشه بوی خوبِ خوبِ خووووبی میده. :)

+یکبار چند سال پیش مادربزرگم "هفت تا بدینجیل" ریخت توی جیبم =))))

+من عااااشق مادربزرگمم و اونم عاااشق منه :) بله خودشیفته هستم. -_-


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۱
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

۰۵ مهر ۹۷ ، ۱۶:۱۴ مجنونِ لیلی
ای جان مادربزرگ 🌹😍
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">