مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

چند روزانه :)

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۳۰ ب.ظ

یکشنبه رفتیم ارایشگاه و دوشنبه هم رفتم خونه مادربزرگم کمی و بعدش رفتم پیش زهرا دوستم مغازه داییش حرف زدیم و برای تم تولدم تصمیم گرفتم و ... عصرش هم کلللی بارون اومد خداروشکر،رفتیم توی ایوون چای خوردیم خیلی چسبید :)

سه شنبه هم رفتیم خونه مادربزرگ و آش رشته خوردیم ،امروز صبح مامان بزرگ و خاله رفتن کاشان و امشب برمیگردن انشاا... شایدم تا حالا برگشته باشن :) و امروز عصر رفتیم کمی خرید و بعد هم مرغ سوخاری خوردیم :) البته من از همون اول که پیاده شدم از ماشین گرسنه بودم و یه پیتزا پیراشکی خوردم :)


پ.ن: این چند روزه نیومدم وبلاگ به این دلیل بود که گوشیم شارژ نمیشد و امروز درستش کردم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۰۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">