مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

اصلا به نظر من غذا یه طرف تزیینش یه طرف :)

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۹ ب.ظ

+کتاب "دروغ های کوچک بزرگ" نشر آموت که از فیدیبو دانلود کرده بودم امروز تموم شد.جزو کتابایی بود که از همون اولش جذابن و هی میخوای بخونیش. درباره مدرسه ای بود که در اون والدین بچه ها به مشکلی درباره کودکی به اسم "آمابلا" برمیخورن. این کودک مورد اذیت یکی دیگه از بچه ها قرار میگیره اما حاضر نمیشه اسمشو بگه و انگشت اتهام بعضی خونواده به دلایلی سمت یکی از بچه ها به اسم "زیگی" هست.همچنین این کتاب به خونواده های بعضی از بچه های مدرسه هم پرداخته.درکل خوب بود.


+امروز ماکارونی پختم البته من فقط مایه ماکارونی رو آماده کردم بقیه شو مامان حاضر کرد چون مشغول اماده کردن سیب زمینی شکلی سرخ کرده برای تزیین شدم.تزیینش خیلی خوشگل شد به شکل دختر و پسر درآوردم ماکارونی رو :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">