مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

زبان انگلیسی جان

سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۲۷ ب.ظ

امروز اولین روز کلاس زبان بود، خواهرم این جلسه رو نیومد اما شاید از جلسه دیگه بیاد شاید هم نه.

کلاس خیلی خوب بود فعلا سه نفر هستیم اما احتمالا کمی بیشتر بشیم.کتابمون touch stone3 هست و طبق تحقیق کمی که کردم کتاب خوبیه. خلاصه از کلاس خییلی خوشم اومد خداروشکر و میخوام استیودنت خوبی باشم و حسابی برای جلسه بعد درس بخونم ^_^

همچنین یک کتاب هم از خواهرم گرفتم که دارم از روش لغات جدید یاد میگیرم :)


پ.ن:بعد از کلاس با مامان رفتیم اسلایدر مرغ خوردیم،برای مامان بزرگ هم گرفتیم بردیم.بعد از ما هم خواهرم و شوهرش رفتن برای خودشون اسلایدر گرفتن که البته از ما یاد گرفتن =))))

پ.ن دو: دیشب خورشت ماست درست کردم.کلی تلاش کردم و کلللی زعفرون ریختم اما رنگش خیلی زرد نشد و مزه اش هم خیلی خوب نشد! البته اینم بگم که احتمالا به خاطر ماستش بود وگرنه من که کارمو خوب بلدم =))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">