مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روز خوبِ خوب :)

پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۳۴ ق.ظ

امروز تا اینجاش روز مفیدی بود! صبح رفتم اداره کاریابی ثبت نام کردم.برای اینکه مدرک فوق دیپلمی که از دانشگاه دولتی گرفته شده ازاد بشه باید اداره کاریابی ثبت نام کرد و بعد از یک سال مدرک اصلی ات میاد.فعلا فوق دیپلم موقت دستمه.

بعدش هم پودر کاستارد و شکلات تخته ای گرفتم که عصر شیرینی درست کنم :) وقتی هم اومدم خونه دیدم که بسته پستی خوشگل رنگی رنگی ام اومده و دوتا جایزه داخلشه :) کلی خوشحال شدم چون فقط انتظار یک جایزه رو داشتم که برچسب شازده کوچولو بود اما یک استیکر پشت لپتاپی شیرینی پزی هم داده بودن که اتفاقا چند وقت پیش میخواستم بخرم و گیرم نیومد :) خلاصه کلللی خوشحال شدم. سفارشای خودم هم اسکرپ بوک پاریس و بوکمارک مگنتی قلب قلبی و خرس بودن. اسکرپ بوک رو برای این گرفتم که میخوام یک آلبوم از عکسای خودم به اضافه جملات مثبت و حال خوب کن درست کنم :)

الانم میخوام برم فیلمای ناتموم دیروز رو از فیلیمو ببینم. :) خدایا شکرت :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۷
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">