مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کارام

جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۱ ب.ظ

+مامان بابا دیروز برای چندمین بار جناق شکستن و مثل همیشه بابام سریع باخت :)))) باید بستنی برای مامان بگیره.

+دیروز شیرینی پرتقالی رو درست کردم و خوب هم شد خداروشکر :) انشاا... دفعه بعد شیرینی کشمشی درست میکنم.

+دیشب کیانا و تانیا خونمون بودن و تانیا کلی شیطنت کرد.مثلا پشت پرده قایم میشد و میخواست با همه چی بازی کنه.یه دستمال برداشت شلیلشو تمیز کرد و دوباره میخواست دستمالو توی جعبه هل بده :)))) و کلی کارای با نمک دیگه هم کرد :* با کیانا هم کلی حرف زدیم و شاید شنبه بریم سینما. 

+خب فیلمهایی که دیدم در فیلیمو: اکسیدان،هری پاتر و زندانی آزکابان،مکانی ساکت که البته خیلی جلو زدم،و یه سری فیلم که کامل ندیدمشون مثل هوش مصنوعی و لاست.

اکسیدان خیلی خنده دار بود و هری پاتر هم بسیار جالب و خلاقانه مثل همیشه، مکانی ساکت هم نوآورانه (!) بود و البته کمی خسته کننده. خلاصه که بسی خوش میگذره با فیلیمو جان :)

+عصر تولد شیواس و من کاملا حاضرم، لاک زدم و موهامو درست کردم و فقط مونده آرایش که قبل از رفتن انجام میشه،  کادوم هم که حاضره. الانم دارم میرم ناهار. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۰۸
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">