مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روزهای خوشگل :)

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۰ ب.ظ
+امروز امتحان فاینال زبان رو دادیم.امتحانش بد نبود و شامل دو سری سوال می‌شد که سری اول کمی سخت تر بود اما در کل خوب بود . وسطای امتحان مراقبمون از یه نفر خواست کار مراقبت رو انجام بده تا خودش بره و برگرده،بچه ها هم با بیخیالی جلوی اون خانوم تقلب میکردن ،آخرش خانومه میگفت بابا منو جدی بگیرین تقلب نکنین :))))
لیسنینگ امتحان جالب بود،توی دو قسمتش با لهجه صحبت میکردن و تجربه خوبی بود.

+امروز ناهار اکبر جوجه گرفتیم از رستورانی که تازه باز شده در شهرمون و فقط اکبر جوجه دارن.بد نبود غذاش. دیشب هم به مناسبت روز دختر مامانم منو برد کافی شاپ شیک نوتلا و کیک خوردیم .

+امروز عصر نوبت آرایشگاه دارم یه جای جدید که تعریفشو شنیدم امیدوارم خوب باشه.

+کلیییی بازی و اپ دانلود کردم که دارم امتحانشون میکنم اما town ship رو خیلی دوست داشتم تا حالا و کندی کرش هم که دوباره دارم بازی میکنم ،قبلا روی اون کوشیم بود و وقتی فلشش کردم مراحلم پرید و دیگه حوصله نداشتم همه مراحلو از اول برم اما الان دوباره دارم میرم :) 

بعدا نوشت :ابروهام خیلییی خوب شد :) خداروشکر :)))) میخواست عکس ابروم رو بذاره ی کانالشون که قبول نکردم اما احتمالا بازم برم اینجا انشاا... .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۴
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">