مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

آلبوم خودم :)

دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۵:۲۴ ب.ظ

+هر روز کلی کار دارم برای انجام دادن با اینکه تابستونه و نباید کاری داشته باشم ! امروز کمدم رو مرتب کردم و به رس از مانتوهام رو شستم .هنوز برای ثبت‌نام ttc نرفتم و کلاس کوکی‌پزی هم تشکیل نشده که برم.برای رزرو دانشگاه هم چندین بار تماس گرفتم اما هنوز مسئولش جواب نداده . 

+امروز کلی عکس خوشگل برای آلبومم دانلود کردم که میخوام روی بعضیاشون متن بنویسم و یه سریشونم متن دارن خودشون.دیگه اینکه باید برم از فاطمه سی‌دی فتوشاپ بگیرم چون از روی سی‌دی خودم نصب نشد و برای آلبومم به فتوشاپ احتیاج دارم. 

+این روزا خیلی بیشتر‌ به موهام رسیدگی میکنم و این خیلی خوبه :) ناخنامم مانیکور کردم و سوهان زدم و آماده‌س برای یه فرنچ خوشگل :) به زودی قراره بریم آبسار و همینا .


بعدا نوشت:شام رو خونه مادربزرگ جان خوردیم.هنوزم اینجاییم.غذا آلبالو پلو با ماهی بود که خیلی خوشمزه بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">