مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

جمعه نوشت

جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۸ ب.ظ

این روزها همششش دارم تاون شیپ بازی میکنم.اگه قبلا فقط یک سر بهش میزدم الان کلی توی بازی میمونم و به امور شهر رسیدگی میکنم :)

دوست دارم کلی پیشرفت کنم و همه زمینهای اطراف رو بخرم و کارخونه ها و خونه ها و ... رو داخلشون بذارم. به خصوص بعد از دیدن مرحله 99 بازی که داخلش قسمت فرند ها هست.

دیگه اینکه نمیدونم کدوم کتابم رو شروع کنم به خوندن و گاهی هم فکر میکنم اول رهنمای کهکشان ها... رو تموم کنم.به هرحال میام مینویسم چه تصمیمی گرفتم و دیگه اینکه شاید به زودی برم کلاس نقاشی البته اول میخوام مطمِئن شم کلاس کوکی در محل مورد نظرم تشکیل نمیشه که اگه بشه اول میرم کوکی یا کاپ کیک.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

سلام 
موفق باشید 
پاسخ:
سلام ممنون .همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">