مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کنکور کاردانی به کارشناسی بنده

جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ب.ظ

خب من از کنکور برگشتم :) واقعا سوالاتش سختتتتت بود،درسته که من نخونده بودم اما بازم سخت بود ،بعضی چیزاش رو ما اصلا نداشتم حس میکنم. زبانش که خیلییی سختتت بود اصلا همچین چیزایی به ما یاد نداده بودن .زبان تخصصی بهتر بود.

خلاصه که من همه تلاشمو کردم روی گزینه ها فکر‌ کنم اما چند تایی هم شانسی زدم :دی در ضمن ادبیاتش عالی بود و خیلی خوب زدم. برنامه نویسی و بقیه تخصصی ها هم که سخت بود.

 

+فکر کن فردا صبح کنکور داشته باشی بعد بشینی ناخناتو مانیکور کنی :))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۱۲
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">