مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کتابها و فیلمها

شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۱ ب.ظ

اخیرا دو کارتون frozen و the secret life of pets رو دیدم که دو تاشون جالب بودن به خصوص بعد از کلی کارتون ندیدن. فکر میکنم دومی رو تانیا دوست خواهد داشت و میخوام براش بذارم نگاه کنه . 

فیلم safe  havean رو هم دیدم که خیلی فضای دلنشینی داشت. لب دریای خوشگل و زندگی توی اون جنگل و داستان قشنگ و بازیِ خوب و خلاصه همه چی عالی. به خصوص بعد از اون همه فیلم بی مفهوم خارجی‌ای که اخیرا دیدم. البته سرگرم کننده بودن اما این فیلمی که به تازگی دیدم خیلی خوب بود و جزو معدود فیلمایی هست که میخوام دوباره ببینمش. 

کتاب کوری و چراغ ها را من خاموش میکنم هم خوندم. کوری یه سری نکات اموزنده داشت اما فکر میکنم برای روحیه های حساس مثل خودم زیاد مناسب نیست. کمی فضاش غمگینه. البته خوشبختانه هپی اندینگ. و چراغ ها را ... خیلی قشنگ بود و دوست داشتنی. قلم نویسنده رو خیلییی دوست داشتم. مدتها بود میخواستم کتابهای زویا پیرزاد رو امتحان کنم و ببینم خوبه یا نه که اگر خوب بود بازم کتاب ازش بخونم و الان تصمیم گرفتم که بازم کتاب ازش بخونم :) 

از متن کتاب “کوری” :

*فشار و ماهیت شرایط تاثیر قابل ملاحظه ای در کاربرد زبان دارد.

*این را یاد بگیریم که تقدیر پیچ و خم های زیادی می‌خورد تا سرانجام به جایی برسد. فقط تقدیر میداند چقدر خرج برداشته تا این نقشه به اینجا آورده شود تا این زن بداند کجاست.

*اگر پیرمرد هم روزگاری را که پیرزن چشیده بود  از سر گذرانده بود بدمان نمی آمد ببینیم رفتار با نزاکتش تا چه مدت ادامه پیدا می‌کرد .

*جواب‌ها همیشه سربزنگاه به زبان جاری نمی‌شودند و اکثرا تنها جواب ممکن انتظار برای جواب است.

از متن کتاب “چراغ ها را من خاموش میکنم” :

*نه با کسی بحث کن،نه از کسی انتقاد کن. هرکی‌هرچی گفت بگو حق با شماست و خودت را خلاص کن. آدم‌ها عقیده‌ات را که میپرسند نظرت را نمیخواهند میخواهند با عقیده خودشان موافقت کنی.. بحث کردن با آدم‌ها بی فایده است.

*ادم باید مواظب چیزهایی که دارد باشد.

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">