مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

شکوفه های تابستونی :)

شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ق.ظ

شب جمعه تولد خواهر زن عموم بود توی باغ عمو . مارو هم دعوت کردم اما به هیشکی نگفتن که تولده فقط گفتن یه دورهمیه. کللللی بهمون خوش گذشت خیلییی خیلییی خداروشکر . تانیا کلی رقصید و برای اولین بار لاک زده بود(چون صد بار گفته بود آک یعنی منم لاک میخوام ) و میرفت سر میزا برای خودش میوه برمیداشت . یه بارم باباش بهمون شربت تعارف کرد و من میخواستم از لیوانی به تانیا بدم اما برنداشت و منتظر بود به خودش تعارف کنه باباش ولی باباش متوجه نشد ،تانیا هم دوید دنبال باباش و هی به سینی نگاه می‌کرد ببینه چیزی هست یا نه تا آخرش مامانش فهمید و بهش شربت داد. یه بارم مامانم بهش آب داد و توی اون شلوغی تانیا برگشت لیوان روبه مامانم پس داد :)))

انقدر جوجووووئه تانیاااا :**** 

دیشب هم که شب شنبه بود باغ بودیم و عمو اینا هم اومدن اونجا ، خاله ‌ام و داییم و شوهر خواهرم هم اونجا بودن. 

تانیا کلی بازی کرد با ریگای باغ که خیلی دوست داره باهاشون بازی کنه. هی هم میگفت عمو و میرفت بغل بابام و بهش ‌پفک و اینا میداد. یه بارم اومد به من پفک بده دو تا دستش بود یکیشو داد میداد وسط راه خودش خورد و اون کوچیکتره رو بهم داد ، دوباره دو تا دستش بود میخواست بده مامانم یکیشو سفت گرفته بود و فقط یکیشو داد مامانم :) 

کلی هم کوکو سیب زمینی دوست داره و هندونه که اصلا طاقت نداره ببُری و بهش بدی تا میبینه میاد میخواد بگیره. 

موقعی هم که داشتن میرفتن به من میگفت “ایا” بر وزن و به معنای بیا :))))

در ضمن به خاطر‌ اینکه امسال مدتی به باغا توی تابستون آب ندادن ما توی باغمون سیستم ابیاری قطره‌ای گذاشته بودیم که خشک نشه و خب با این سیستم خیلی علف و اینا هم نیست توی باغ اما مدتی پیش که آب توی جوی اومد و دوبار آب دادیم به باغ کلی علف توی باغ رشد کرده و خوشگلش کرده‌ اما عجیب اینکه بعضی درختا شکوفه دادن ! و من دیروز عکسشو گرفتم خیلی جالب بود برام :)

 

پ.ن: فکر‌ میکنم این اولین باریه که از اومدن پاییز انقدر خوشحالم ، درسته که عاشق تابستونم و کلی خوشگذرونی میشه توی تابستون کرد و البته هوای داغ تابستون هم خوبه به خصوص هوای شبا که عالیه اما هوا داره خنک میشه و من خیلی بد گرمام و خیلی از این روزای شهریور دارم لذت میبرم  . همه چیز عالیه :) خدایا شکرت :)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۱۷
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">