مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

شب تاسوعا

سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶ ب.ظ

الان که این پست رو مینویسم توی ماشین دم حسینیه نشستم و منتظرم مامانم اینا بیان تا بریم. این اولین سالیه که هرشب در عزاداری امام حسین(ع) شرکت کردم. یک شب مونده به شروع محرم تا شب سوم دسته عزاداری رو میدیدم و میرفتم خونه اما از شب چهارم توفیق رفتن داخل حسینیه و شستن استکان های عزاداران امام حسین(ع) نصیبم شد . واقعا فکرشم نمیکردم چنین توفیق به دست بیارم  از ته قلبم خداروشکر میکنم.  بعد از شستن استکان میام کمی سینه میزنم و برای امام حسین (ع) اشک میریزم اگر توفیق داشته باشم.

استکان شستن به جز‌ ثواب و حس خوبی که داره باعث میشه همه کلی برات دعا کنن که این عالیه .کلا منظورم کمک برای عزاداری امام حسین(ع) هست نه فقط استکان شستن.

انشاا... فردا شب هم توفیق اومدن به حسینیه رو داشته باشم و همچنین توفیق شستن استکان.و اینکه امیدوارم دوستم زهرا که پیشنهاد شستن استکان رو بهم داد خوشبخت و موفق و شاد و سالم باشه در کنار خونواده اش و عزیزانش و به آرزوهاش برسه.

البته موقعی که کوچیک بودیم میرفتیم برای دیدن دسته های عزاداری و نمیدونم اون روزها کل‌ ده روز رو میرفتم یا نه اما امسال تنها سالیه که اولا هر ده شب در عزاداری امام حسین(ع) شرکت کردم و ثانیا بخش عمده‌اش رو توی حسینیه بودم حداقل تا جایی که یادمه. خب خداروشکر و انشاا... همیشه توفیق شرکت در مراسم عزاداری امام حسین(ع) رو داشته باشم و هممون داشته باشیم.

خدایا لطفا هممون حالمون خوب باشه همیشه و به آرزوهامون برسیم و شاد و خوشبخت و سالم باشیم و با خدا در‌کتار عزیزهامون. 

یا امام حسین (ع) به شما توسل میکنم. یا حضرت ابوالفضل(ع) به شما توسل میکنم. خدایا به تو توکل میکنم . 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۷
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">