مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

خرید یونی

دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۳۱ ب.ظ

امروز رفتم برای دانشگاه کوله و کفش جدید خریدم.  کوله کلی دارم اما خب ترجیح دادم یه چرم مشکی بگیرم که حس میکنم بهتره . 

این دو روز رو با کیف معمولی که روی دست میندازن رفتم دانشگاه اما اصلا راحت نبودم. و به دستبندم خریدم که به غااایت دوسش دارم :) 

و اینکه از همون جایی که خیلی ازش فیله مرغ و سیب زمینی میگیریم غذا گرفتیم به اصرار من ،مامانم میگفت بریم رستوران اما من خیلی گرسنه بودم، و این دفعه غذاش مونده بود. همیشه غذای خوب و تازه ای داشت اما خب این دفعه بد بود و متاسفانه حالم بد شد اما الان خیلی خوبم خداروشکر :) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">