مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کتاب “ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد”

دوشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵ ب.ظ

کتاب “ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد” بالاخره تموم شد. البته برای من بینش حدود یک ماه وقفه افتاد تا کتابای طاقچه رو تموم کنم چون اشتراک یه ماهه داشتم. یکم فضای کتاب تاریک بود اما در کل بد نبود. درباره دختری به نام ورونیکا هست که تصمیم به خودکشی میگیره اما موفق نمیشه و میبرنش به اسایشگاه روانی . متوجه میشه یه هفته دیگه فرصت برای زندگی داره و تموم. اونجا با ادمهای جدید اشنا میشه و ... 

مهمترین نکته‌ای که از کتاب متوجه شدم این بود که قدر زندگی رو باید دونست، اونجا که ادوارد میگه :«شاید معجزه ای رخ داده، یه روزِ دیگه برای زندگی» . 

تجربه کتاب صوتی گوش کردن هم بد نبود، گاهی اوقات حوصله خوندن چیزی رو نداری و یا مثلا چراغا خاموشه و نمیتونی کتاب بخونی ،کتاب صوتی خوبه برای این مواقع . اما گاهی وسطای کتاب صوتی حواسم پرت میشد و داستان از دستم میرفت، کمی هم خسته شده بودم و میخواستم تمومش کنم دیگه بنابراین بعضی جاهاش رو با دقت گوش نمیکردم. خلاصه میتونم بگم شاید بعدا بازم کناب صوتی گوش بدم اما فعلا نه. چون کتابای کاغذی نخونده هم چندتایی دارم و هیچی کتاب کاغذی نمیشه. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۳۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">