مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

مفصل چند روزه

دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۲۷ ب.ظ

خب من امروز که دانشگاه نداشتم و فردا هم که تعطیله و بعدش هم تا شنبه دانشگاه نخواهم داشت، با این حساب یه اخر هفته طولانی در پیش دارم :)

امروز میخواستم فقط کتاب بخونم و استراحت کنم اما بعدش نظرم عوض شد و انشاا... عصر تمرینای دیفرانسیلم رو مینویسم.فردا هم کارای زبانمو انجام خواهم داد هرچند کار خاصی ندارم و بیشترشو قبلا انجام دادم. شاید هم تانیا جان رو بیاریم خونمون. 

اخر هفته هم قراره با بچه ها گسسته بخونیم چون که سه‌شنبه اینده میانترمشه، من که هنوزم حس میکنم تازه رسیدیم دانشگاه و خیلی واسه میانترم زوده اما استادمون این حسو نداره انگار! 

دیگه شنبه هم با بچه ها چون کلاس دیفرانسیل نداشتیم رفتیم کمی گردش و کافی‌شاپ. منم این دفعه واقعا به رژیمم پایبند بوده‌ام و حواسم حسابی بهش هست. انشاا... که به نتیجه مطلوب برسم. 

کتاب های “تولستوی و...” و “چهار اثر...” رو هم دارم میخونم. دیشبم رفتیم نظر،جمعه رفته بودیم چهارباغ عباسیو نظر تا من یک مانتو لی طوسی بگیرم اما فقط یکی خوب پیدا کردم که حس کردم حراست گیر میده به کوتاهیش تا اینکه شیوا توی دانشگاه گفت نه قدش اگه انقدر باشه که میگی اشکال نداره؛ منم دیشب رفتم خریدمش به همراه یک شلوار طوسی . 

در ضمن دیروز برای اولین بار دیر تر از موعد رفتم سرکلاس ،چون دیدم توی این دانشگاه برخلاف دانشگاه قبلیمون کسی گیر نمیده به این چیزا، و خیلی حال داد بهم بازم این کارو خواهم کرد =))))

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۰۷
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">