مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

تکمیل ظرفیتتتتت

شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۰۹:۲۹ ب.ظ

امروز صبح ساعت هفت از خواب پاشدم که برم دانشگاه اما خیلی خوابم میومد و بعد از فکر کردن به اینکه کلاس دومم دیفرانسل خواهد بود تصمیمم رو از کلا دانشگاه نرفتن به کلاس اول رو نرفتن تغییر دادم. به همین دلیل ساعت گوشی رو گذاشتم روی ده و خوابیدم اما نه و نیم مامانم بیدارم کرد و دیدم بچه ها توی گروه سه‌نفریمون دارن میگم تکمیل ظرفیتیا ثبت‌نام نشدن؛ انیس دوست من هم جزو همونا بود. کلی ناراحت شدم و با عجله رفتم دانشگاه باهاشون صحبت کردم و دیدم بعضیا مدارکشونو پس گرفتن. سرکلاس دیفرانسیل هم کلا حدود چهارده تا بودیم که البته چندتایی مال تکمیل ظرفیت بودن و هنوز امیدوار، برای همین اومده بودن سرکلاس . البته نتیجه قطعی فکر کنم فردا مشخص میشه و من واقعا امیدوار و ارزومندم که ثبت‌نام بشن. طفلکیا دو ماهه دارن میان دانشگاه و اینکه اگه انیس نیاد من کلی تنها میشم چون شیوا اکثروقتا سرکاره و البته خود انیسم دوست داره بیاد و ما هم کلی دلمون براش تنگ میشه اگه نیاد. 

انشاا... که بیاد دانشگاه و همه تکمیل ظرفیتا ثبت‌نام بشن. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">