مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روزای قشنگم :)

چهارشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ب.ظ

خب تکمیل ظرفیت که اوکی نشد و انیس و خیلیا مدارکشونو گرفتن، به جز یه سریا تحت شرایط خاص. 

شنبه اینده هم امتحان دیفرانسیل داریم و من از این شنبه دارم درس میخونم . و خداروشکر خیلی خوب متوجه شدم و امیدوارم نمره خوبی بگیرم :) و هفته بعدش هم شنبه و یک‌شنبه دو تا امتحان پشت سر هم داریم و باید از اول هفته درس بخونم. و اینا بد نیستن،خیلییییم خوبن. حس یادگیری که گفتم رو دارن. 

کتاب “زندگی عزیز” هنوز تموم نشده و کتاب “صدای آرچر” که از فیدیبو خریده بودمم شروع کردم. خیلی صدای ارچر قشنگه تا اینجاش که البته تازه اولاشم. 

دیگه اینکه همین :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۳۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">