مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روزانه های قشنگ

جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۳ ق.ظ

خب کارای این روزا اینا بودن: دارم کتاب خود باش دختر رو میخونم و خلاصه نویسی میکنم، عالیه این کتاب.

همچنان فرندز میبینم. مجله دانستنی ها عالیه، ارائه های کتبیم کامل شدن و چاپشون کردم، ارائه شفاهیم اماده‌اس برای یکشنبه، برای شب بلدا ژله انار درست کردم و انشاا... کیک پرتقالی هم درست خواهم کرد، امروز رفتم برای عروسی خواهرم و جشنهای مربوط بهش لباس گرفتم که خیلیییی دوسشون دارم :) بعدش هم ساندویچ با سس پستو خوردیم که خوشمزه بود. 

دیگه همین فکر کنم! 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۳۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

سس پستو چیه؟
پاسخ:
یه سس که از سیر و ریحون و چیزای دیگه درست شده! بیشتر مزه همین دو تا چیزو میده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">