مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

معلم زبان خود باشیم!

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۰۲:۰۸ ب.ظ

+خب من امروز یه قسمت دیگه از استرینگ کست رو گ‌وش کردم که درمورد سال بود. اولش گفت رومی ها چه جوری سالو در نظر میگرفتن ، اولش ده ماه داشتن بعد دوازده تا شده و ۳۶۵ روز بعد سال کبیسه اضافه شده و ... اما بازم سیستمشون غلط بوده و بد، بعد رسید به سال نجومی که ستاره و صور فلکی رو نقطه ثابت در نظر میگیره و از این طریق وقتی زمین به جای اولش برگشت یک سال تموم میشه. اما این سیستم شیب های عمودی که زمین داره (زاویه زمین به خورشید) رو در نظر نمیگیره و بنابراین در طول مدت فصل ها به هم میریزن، برای همین سیستمی به نام سال اعتدالی وجود داره که با در نظر گرفتن خورشید به عنوان نقظه ثابت نسبت به زمین و همچنین در نظر گرفتن شیب زمین نسبت به خورشید فصلها رو به هم نمیریزه و خیلی خوبه :) خلاصه این قسمت هم عالی بود.

(اونچه نوشتم چیزی بود که خودم از پادکست فهمیدم و نمیدونم کاملا درسته یا نه)

+نمیدونم اینجا نوشتم یا نه اما کلاس زبان رو دیگه نمیرم. حس میکنم دیگه به اندازه قبل خوب نیست و همچنین یکم زمان لازم دارم که اون چیزایی که تاحالا خوندیم رو جمع بندی کنم با جی۵ و خوندن دوباره. البته فعلا میخوام کتاب تاچ استون۴ رو تمومش کنم. بعد میرم سراغ جی۵. لیسنینگ اضافه هم گوش میدم و سریال خارجی هم خودش خیلی عالیییه برای زبان، به خصوص که فرندز رو اگر بدون زیرنویس ببینم هم یه چیزایی متوجه میشم که البته من با زیرنویس میبینم که هیچی رو از دست ندم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۰۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">