مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

ایام امتحانات

چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۰۲ ق.ظ

امروز (منظورم هجدهمه جون ساعت از دوازده گذشته نوزدهم ثبت میشه) امتحان مهندسی رو هم دادم که آسون و خوب بود(به جز سناریو که خیلی بلد نبودم) و کلا از صبح که میخواستم امتحان بدم خوابم میومد کلی ،چون ظهرش نخوابیده بودم خوب و شبم که خوابیدم باید زود بیدار میشدم، خلاصه برای روزایی هم که کلاس مهندسی رو داشتیم همین حس خوب الودگی رو داشتم و جند باری نزفتم به همین علت :) بعد که برگستم یه کم فیلم دیدم و زود ناهار خوردم و یازده و نیم خوابیدم تا سه. خیلی چسبید. امتحان دیفرانسیل هم نمره هاشو استاد زده که من یازده شدم:/ کلا بد نمره میده واقعا. من اویلر و کاهش مرتبه رو اشتباه نوشتم و بقیه‌ش تا جایی که یادمه بد نبود و چهار نمره هم از میانترم داشتم، با این حال یازده شدم. و البته اینم بگم میانترم که کلی فکر میکردم خوب میشم و همشو بلد بودم حسابی چهار از شیش شدم بنابراین این یکی که یکم بلد نبودم جای تعجب زیاد نداره که یازده شدم. 

به هر حال خداروشکر که پاس شدم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۱۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">