مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

امتحان ریاضی گسسته

شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ق.ظ

امروز حاضر شدم برم دانشگاه که یهو دیدم واااای داره برف میاااد😍😍😍 کلیییی خوشحال شدم چون خیلی وقت بود برف از نزدیک ندیده بودم :) تازه فکر کنم این اولین برفیه که تانیا خانوم میبینه البته اگه نخوابیده باشه و دیده باشه. توی دانشگاه وقتی داشتم به سمت سالن میرفتم برف میومد و کلی باد و تموم برفا میمومد توی صورتم. البته کلاهمو کشیدم رو سرم و تا روی چشام اوردم اما خیلییی موقعیت باحالی بود، یاد شمال دیوار تو گات افتاده بودم. 

امتحانم خیلی خوب بود و فکر کنم همشو درست نوشتم به جز یه سوال که یکمشو ننوشتم.فقط مونده یه امتحان که فرداس.کلی احتیاج به استراحت دارم.البته نه اینکه توی ایام امتحانات خیلی درس خونده باشم اما به هرحال یه کم زمان آزاد برای خودم میخوام.

دیگه همینا :) خدایا شکرت برای برف دوست داشتنی و امتحان خوب و همه چی :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

پیامبر اسلام در واقعه غدیر امیر المومنین را از طرف خداوند به ولایت منصوب کرد و از حاضرین در جمع خواست تا این پیام را به گوش جهانیان برسانند.در این روز مهم پیامبر برای جمعیت پرشور سخنرانی طولانی داشتند.خطبه غدیر سخنانی گوهر بار از پیامبر است که شما برای دسترسی به خطبه غدیر می توانید به سایت خطبه غدیر به آدرس وب سایت https://ghadir632.com/ مراجعه کنید و یا با نصب اپلیکیشن خطبه غدیر ، از این سخنان بهره مند شوید.ترجمه خطبه غدیر را می توانید در اپلیکیشن خطبه غدیر مشاهده نمایید.

 

https://ghadir632.com/

پاسخ:
ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">