مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

دوستت دارم خدای عزیزم

جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۲۴ ب.ظ

امشب دفترچه خوشبختی یک رو کاملا خوندم و خیلی حس عالی‌ای دارم، این جمله از کتاب جنگجوی عشق در دفترچه بود: “ترس و خدا دیگر هرگز با هم معنایی برایم نخواهد داشت، او همیشه مرا دوست داشته است، هنوز هم مرا دوست دارد و همچنان مرا دوست خواهد داشت.”

خدایا شکرت شکرت شکرت برای حس عالی‌ای که دارم :)

 

پی‌نوشت: چند تا استادا نمره هامو بدون اینکه اعتراض بزنم زیاد کردن، هر کدوم نیم نمره، الان نمره های اپدیت شده اینا هستن: مهندسی ۱۸ ، گسسته: ۱۷ ، زبان ۱۸.۵ ، ناگفته پیداست که خیلی خوشحال شدم :) خدایا مرسی کلی برای همه چیزززززز ❤️ دوستت دارم و دوستت دارم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۰۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

امیدوارم همیشه همینقدر خوشحال باشید بانو 🌱❤
پاسخ:
ممنونم همچنین :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">