مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کتاب داستان های ماشین تحریر

شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۰۱ ب.ظ

+خب شاااادی کنینننن، بالاخره کتاب داستان های ماشین تحریر تموم شد :))))) آخیییشششش . خب اول اینکه من از داستان کوتاه خوشم نمیاد بنابراین در کل از این کتاب لذت خاصی نبردم و بالاخره یه روز تصمیم گرفتم در تند ترین حالت ممکنی که میتونم داستان کوتاه بخونم (نه رمان، چون رمان سرعت پیشرفتش بیشتر‌ خواهد بود) بخونمش تا تموم بشه، البته گااااهی اوقات خودم میخواستم بخونمش اما بیشتر بیشتر مواقع فقط برای اینکه تموم بشه و برم سراغ کتاب بعدی(که هنوز انتخابش نکردم) میخوندم. در کل فقط میتونم بگم بد نبود و اینکه  ویژگی متفاوتش این بود که در هر داستان به ماشین تحریر اشاره‌ای شده بود که البته برای من جذابیت خاصی نداشت اما جدید بود، و اینکه یه کوچولو ترغیب شدم به داشتن ماشین تحریر! میتونه جالب باشه نوشتن لیست کارهای روزانه و کارت تبریک با ماشین تحریر ! البته مطمئن نیستم از روی این کتاب میگم.

 

+در حال دیدن وایکینگ ها هستم و باید بگم به هیچ وجه به خوبی گات نیست که انتظار هم نداشتم باشه، بنابراین کند تر از گات پیش میره اما در کل‌ خوبه و البته منو متوجه کرده که خیلی فیلم جنگی و خشن دوست ندارم، البته قبلا هم میدونستم اما به خاطر گات یکمی نظرم عوض شده بود و الان بازم میدونم جنگی دوست ندارم.البته به این معنا نیست که نمیبینم دیگه اینو ، میخوام ببینم اخرش چی میشه.

 

+خب با توجه به سریال بچه مهندس باید بگم که چقدر این فیلمو کشششش میدن، خوبی فیلمای خارجی، حداقل تا جایی که من دیدم، اینه که انقدر ایده جدید دارن که لازم ندارن یه ایده رو تو چند تا قسمت بکشونن برای جذب مخاطب.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">