مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کاش بلاگ رنگ صورتی هم برای نوشته ها داشت :)

پنجشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۰۰ ب.ظ

بالاخره بعد از حدود پنج هفته دانشگاه نرفتن از سه‌شنبه این هفته یعنی ۳۰ بهمن رفتیم دانشگاه. یعنی کلی از دانشگاه قبلی یاد کردم که هفته اول بهمن کلاسا تشکیل میشد و مهر هم هفته دوم. اینجا هفته سوم بهمن تشکیل شد اونم بعضیا هنوز نیومدن :) 

درسامون ایناس: معماری کامپیوتر که فعلا درسای مدارمنطقی رو میگه و زیاد دوست نداشتم اما امیدوارم و فکر میکنم بهتر خواهد شد، امار و ریاضی مهندسی خوب بودن تا الان [که یک جلسه بوده] . شیء گرا که برنامه‌نویسی عزیزمه و خیلی دوسش دارم، برنامه‌سازی هم فکر میکردم برنامه‌نویسیه اما نیست و درواقع سطح ارتباط با سخت افزار وایناس تا جایی که فعلا میدونم، بعدا بازم راجع بهش مینویسم. آز مهندسی که کار با رشنال رز هست و اندیشه و طراحی الگوریتم هم خوبن. دیگه چی؟؟؟ آهان جلسه اول انقلاب رو نرفتم اما با استاد عزیز و دوست‌داشتنی‌ای هست. 

این ترم بیشترْ درسا تخصصی شدن و پروژه و اینا خواهیم داشت و منم که هیجان زده‌ام به خاطرشون به خصو‌ووص برای شیءگرا . 

الانم یکم خسته‌ام چون تا چهارربع کم کلاس بودم اما با این‌حال کتابخونه اتاقمو مرتب کردم کاملا و خیلی خوشحالم از این بابت، بالاخره دارم اتاق‌تکونی میکنم :) 

دیگه اینکه کتاب هالیوود رو هم شروع کردم پریروز فکر کنم. الان یکم شاید درس بخونم به خصوص ریاضی مهندسی.

 

خدایا شکرت برای رشته دوست داشتنی‌ام :) و خدایا شکرت که هستی و خدایا شکرت برای همه چیز :)

لطفا حال همه هممون همیشه همیشه خوب باشه :) و ممنونم که حالم خوبه :)

 

پی‌نوشت: قالب جدیدم مبارک :) زرد دوست داشتنی :) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۲
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">