مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

منِ خوشبخت :)

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۲۸ ب.ظ

من از سه‌شنبه یه کوچولو احساس سرماخوردگی داشتم و چهارشنبه هم خیلییی حس خواب‌آلودگی داشتم برا همین دوتا کلاس اولو موندم فقط . امروزم اصلا نرفتم. اما خب بیکار نبودم و پنج صفحه درس هست زبانو خوندم و برنامه نویسی جاااان هم کار کردم. 

دیگه اینکه کتاب “هالیوود” تموم شد. پروسه نوشتن و به فیلم تبدیل شدن فیلم‌نامه ای توسط بوکفسکی بود. به نظر من که چیز خاصی نبود کلا. البته اینم بگم قبلا خونده‌ بودم جایی کتابای این نویسنده دچار سانسور شدید میشن و شاید این چیزخاصی‌نبودنه به همون علت سانسور باشه. 

کتاب “دنیای سوفی” هم چند روزی بود شروع کرده بودم و امروز بیشتر خوندم ازش. یه کتاب دیگه هم دارم میخونم که کوچیک و روانشناسیه. اسمشو یادم نیست بعدا مینویسم.

چه جالب چند روزی بود میخواستم چک کنم ببینم دوره مثبت اندیشی تموم شده یا نه، امروز که قطعی اومدم راجع بهش بنویسم دیدم عه امروز تموم میشه ، خب در واقع من موارد دوره رو هر روز انجام ندادم و خیلی کم انجام دادم به جز با خدا حرف زدن که سعی کردم بیشترش کنم و موفق شدم خداروشکر. به هرحال این دوره برای من فوق‌العاده بود. عاااالی :) خیلی حس بهتری گرفتم. خدایا شکرت :) 

شاید یه پادکست گوش بدم الان :)

چه زندگی خوبی ، چه خدایی دارم :) خدایا شکرت :))))))))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">