مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

بهار زیبا

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۴۳ ب.ظ

از یک عصر بهاری نسبتا سرد دارم مینویسم. انقدر سرم شلوغه که خیلی وقت نمیکنم بیام اینجا. سه تا امتحان میانترم داده ام و یکی هم فردا خواهد بود. ریاضی مهندسی رو ۸ از ۸ و برنامه سازی رو ۵ از ۵ گرفتم خداروشکر. انشاا... که طراحی الگوریتم هم خوب باشه. یکم خوندم اما باید باز درست بخونم، که وقتی این مطلب رو پست کردم میرم میخونم. 

الان هم داشتم پیج نقد کتاب توی اینستاگرام رو میخوندم که یهو تصمیم گرفتم بیام اینجا، البته قبلشم میخواستم بیام اما وقت نشد. بیشتر میخواستم به سر بودن این روزا اشاره کنم، البته الان هوا گرم تر شده نسبت به چند روز پیش . چون اون موقع اتاقم خیلییی سرد بود و بخاریمم که خاموش کردم . خلاصه من که لذت میبرم از این هوا چون که به شدت گرمایی هستم. راستی چند روز پیش کیک ردولوت پختم که خوب شد اما اگر خواستم باز درست کنم وسط و روی کیک رو با خامه و شاید نوتلا خواهم پوشوند. خود کرمش هم خوب بود اما ترکیب پیشنهادی من عالی به نظر میرسه !
حالم خوبه خداروشکر ، کتاب ظرافت جوجه تیغی و دنیای سوفی رو دارم همزمان میخونم . درس و کار و زندگی عالی :) 
دیگه اینکه خوشحاااالم :) و دیگه اینکه برم قهوه درست کنم بخورم و بشینم پای درس :) 
خدای عزیزم امیدوارم به لطفت و لذت میبرم از کلماتی که به تو میگم . که تو خیلی دوست داشتنی هستی ، خیلی :) 
خدایا شکرت برای بودنت و برای همه چی :)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۱
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">