مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کار مفید

يكشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۱۷ ب.ظ

من از اینکه روزهام تکراری بشن متنفرم. از اینکه کار مفیدی انجام ندم هم همینطور، خیلی هم این حس دست خودم نیست و فقط وقتایی که کار خاصی چه درس چه کار انجام نمیدم حس بدییی بهم دست میده. الان دقیقا یه هفته‌اس که کار تولید محتوا توی سایت قبلی رو تموم کردم. حدود یک ماه براشون نوشتم و نوشتم و وقتی فهمیدم که زحمت من داره نادیده گرفته میشه کارمو باهاشون تموم کردم. اوایل خیلی قلممو ازش تعریف میکردن اما اخرین روز خیلی از نطالبم رو گذاشتن برای اصلاح با کلیییی انتقاد. منم وقتی نگاه کردم دیدن یه نفر دقیقا اون مشکلی که از من گرفتند داره و البته اینکه حس کردم این همه انتقاد به جا نیست؛ گفتم تمایل به ادامه همکاری ندارم. اولش حسابی خوشحال بودم از استراحت اما الان یکم خسته شدم از استراحت ! البته از تصمیم خاتمه همکاریم با اون سایت پشیمون نیستم.

خلاصه اینارو گفتم که بگم این روزا کار مفید انجام نمیدم ( به جز کتاب خوندن). و این موضوع کار مفید نکردن اذیتم میکنه و تازه اگرم یه روز بیرون نرم که حسابی کلافه میشم. امروز استخر بودم و کلی خوش گذشت بهم اما باز دلم میخواد برم بیرون که نمیدونم شب میریم یا نه. راستی درمورد کار هم فعلا قراره با یه جا مصاحبه انجام بدم اما روز دقیقش مشخص نیست. 

 

پی نوشت: دوستت دارم خدایای زیبایی ها و خدایی که به آدم ها شجاعت و ارامش میدی. 

پی نوشت۲: از کپشن های اینجوری خوشم نمیاد اما حوصله فکر کردن ندارم دیگه :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">