مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

بحث شیرین غذا

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۱۵ ب.ظ

ما امروز رفتیم هرمس شعبه نظر غذا بخوریم. من پاستا پنه با سس پستو سفارش دادم که واقعا بدمزه بود و همش موند، من فقط یه کوچووولو خوردم. سس پستو به هیچ عنوان به این بدمزگی نیست :( مامانم ساندویچ زبان و خواهرم میگو سفارش داد که از نظر من هیچکدومشون خوشمزه نبودن و فقط میشه گفت بد نبودن. مامانم گفت حالا که غذاتو دوست تداری برات پیتزا بگیرم که من دیگه اصلا هیچی نمیخواستم و گفتم نه، چون یکم از غذاهای اونا خوردم. 

دیگه بعدشم یه مانتو خریدم و یه پیراهن ساحلی، خونه هم تخم مرغ خوردیم و واقعا به این نتیجه رسیدیم که بسیاااار خوشمزه‌تر از غذای اونا بود :) شب هم از یه فلافلی که توی بچگیم ازش غذا گرفته بودیم و خیلیی خوشم اومده بود فلافل گرفتیم. از اون موقع که اولین بار غذاشونو خوردم دیگههه نخوردم چون هیچوقت جای پارک نبود اونجا و منم پیگیر نشدم، اما باز این فلافل هم بهتر از غذای هرمس بود :) البته از حق نگذریم اوندفعه که هرمس بودم شعبه آب، کرپش خوب بود. اما این چیزای این دفعه رو دوست نداشتم اصلا.

+ با نوشتن این پست یاد دیروز افتادم که هی داشتم میگفتم توت فرنگی میخوام و پسته تر میخوام و... اخرش مامان بزرگم گفت از اون موقع یه ساعته همش داری حرف شکمتو میزنی نه هیچی دیگه 🤣 خلاصه که این پست هم همش همینجور شد، اما خب بحث مهمیه دیگه :) راستی سامانه سجاد باید ثبت نام میکردم برای اخرین مرحله ازاد سازی مدرک، توی سمیه بهم گفتن. فعلا یه مرحله مونده که باید بپرسم اگه لازم نیست انجام ندم :) 

شب بخیر :) دوستت دارم خدای مهربونم و ممنون که پیش توام :)❤️

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۰۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">