مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روزاااا

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۰ ب.ظ

خب دهه اول محرم که خیلی زود تموم شد. به جز یک شب همه شبا رو حسینیه بودم و چقدر ممنونم از این توفیق... . دیشب هم شام غریبان رفتیم که من از بچگی خیلی دوست دارم این مراسم رو و خداروشکر توفیق حضور دارم و همچنین دلم میخواست یه تعزیه ببینم که وقتی رفتیم خونه مادربزرگ سر کوچشون بود و دیدم یکم. 

کلاس شنا هم تموم شد یه شنبه و یه شیرجه هم یادمون داد که واسه پیشرفته هست و خیلیییی هم کلاس خوبی بود و کلی لذت بردم و اصلا فکرشم نمیکردم؛ یه چیزی که برام خیلی جالبه این بود که یه وقتایی میگفتم اصلا امکان نداره شیرجه بزنم و میترسم و حس ترس داشتم زیاد، یه چیزی مثل حس قبل آمپول :) اما شیرجه رو که میزدم میدیدم انقدر هم بد نبود و ترسمو بزرگ کرده بودم.

 کار نمیکنم این روزا و چقدر بیکاری بدهههههه. جمعه هم که حرکتمونه انشاا... و من خیلی خوشحالم ولی چمدون نبستم هنوز.  خب دیگه از همه چی گفتم فکر کنم :) راستی کتاب روان درمانی اگزیستانسیال هم هنوز دارم میخونم و همینا.

شکر خدا را. ❤️

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">