مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

دم عید :)

شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۳۱ ب.ظ

دم عیدی منتظر چهار تا بسته خوشگل هستم! یکی کتاب، یکی کیف، یکی شال و یکی سرم ویتامین سی واسه صورت. که این اخری خیلی غیرمنتظره بهم یه رژ هدیه دادن :) فقط مونده شلوار عیدم و یه کمربند گوچی. فردا هم میرم مانتوی عیدم که دست خیاط هست رو تحویل میگیرم انشاا... . دیگه اینکه میخواستم یه سری برم ابرو قبل عید اما میترسم به خاطر ویروس اینا. شاید خودم برم حسابی تمیز کنم ابروهامو که لازم نباشه ارایشگاه. 

کلییی خوشحالم واسه بسته هام و اینکه پروژه های جدید گرفتم؛ یکیش که خیلی ذوقشو دارم، پروژه جدید یک سایت هست که درمورد کتابه مقالاتش. به به :) 

+دم عیدی نگران کرونا هستم و نگران تمام مردم کشورم و البته جهان. امیدوارم تموم بشه بره. خدایا کمکمون کن خودت لطفا. 

+الان یکم آشپزی برای پیکاسو بخونم و بخوابم شاید. هر چند که مدتیه ظهرا خوابم نمیبره معمولا. فعلا :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">