مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

راستی پینترست بالا نمیاد. نمیدونم چرا

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۹، ۰۱:۱۱ ب.ظ

کتاب «کتاب دزد» رو دوست نداشتم و نصفه رهاش کردم. کاری که معمولا انجام نمیدم اما خب این دفعه اصلا خوشم نیومد از این کتاب. شاید بعدا خوب شه نمیدونم. به جاش رستوران اخر جهان که قبلا نصفه خونده بودم رو میخوام تموم کنم و بعدشم تمام کتابایی که تو کتابخونه ام موندن رو میخوام تموم کنم و لیست کتاب بعدی رو بخرم. یه سری کتاب اموزنده خوب هم هستن که احتمالا تو طاقچه میخونم مثل جادوی نظم و اینا.

جمعه رفتیم باغ و بعد مدتهااااا مامان بزرگ عزیزم رو دیدم و داییم. و کاملا غیرمنتظره عمه و دختر عمه ام هم اومدن. هیچی دیگه یکم ادما رو دیدیم و برگشتیم خونه :) دختر عموم هم زنگ زد اما نشد بیاد تا دفعه بعد. 

بعد اینکه دیروز کلاس انلاین داشتیم که خیلی بد بود و من زیاد گوش نکردم رفتم اتاقمو مرتب کردم :دی . الانم دارم کلاس افلاینای گرافیک رو تموم میکنم. عصر میخوام برم سراغ تمرین وب و کاملش کنم و بفرستم انشاا... . 

همین فعلا. چند روزیه نقاشی نکشیدم و اخرین چیزی که کشیدم اب پرتقال بوده. بعدا بازم میکشم الان که حوصله ندارم. من عااااشق خودمم و تمام :)))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۴
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">