مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

جمعه زیبای اردیبهشتی

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳ ب.ظ

وقتی بچه بودم، یه بار یه شعر درباره امام زمان (عج) نوشتم. یه شعر خیلی ساده و بچگونه و مبتدی. البته بابام باور نکرد خودم نوشتم، مامانمو یادم نیست! این شعر هنوز یادمه نمیدونم چطوریه. فکر کنم حدود هشت نه سالم بود.

+امروز جمعه اس، پس طبق برنامه زبان و یوگا کار کردم. الانم دارم کتاب ریگ روان رو میخونم. ننوشتم کتاب اگر حقیقت این باشد تموم شد در عرض یه روز و واقعا قشنگ بود چون جنایی هم بود نمیشد گذاشتش زمین. 

بعذم شاید بریم باغ. تامام. راستی یه شنبه یه مصاحبه کاری دارم از طریق واتس اپ، انشاا... خوب پیش بره اگه صلاحه. 

خدایا شکرت برای دوست داشتن خودم ، برای توانایی شکرگزاری و برای تمام چیزهایی که دادی و برای اینکه بعضی روزها اتفاق خاصی نمی افته. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۶
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">