مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

اخرین امتحانا قبل فارغ التحصیلی

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۱ ب.ظ

وای نمیدونم چند وقته نیومدم اینجا. اما قضیه اینه که من دو تا امتحان دارم. امروز و پنجشنبه. بعد فکر میکردم امروز گرافیکه پنجشنبه وب. واسه همین کمی گرافیک خوندم و برنامه ام تین بود چند روز پشت سر هم وب بخونم. تا اینکه ظهر جمعه متوجه شدم امتحانا برعکسه و یه شنیه وبه. برای همینم شروع کردم خوندن و اینا. این اولین بار بود تو کل سالای تحصیلم که اشتباه متوجه میشدم تاریخو. با وجود این کمی خوندم و خداروشکر امنحان انلاین بود. برا همینم خوب تونستم بنویسم و سوالا هم اسون بود تقریبا .
شیوا میگه خدا خواسته استباه متوحه بشی که هی نخونی/ چون راحت بوده! راستم میگه فکر کنم. بعد امتحانم رفتیم گل خریدیم و عکاسی برای پیج. این روزا سرم شلوغه اما حال دلم خوبه خداروشکر.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">