مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

تیر کمون :)

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۵ ب.ظ

من امروز رفتم کلاس تیرکموننننننن :))))) انقدر خوب بود که نگمممم الان کلی حس خوب دارم. مدتهااا بود دلم میخواست برم و واقعیت رو بخوام بگم، بعد از دیدن فیلم گات هوس کردم. خلاصه این اولین قدم در زمینه کلاسهای متنوعی هست که میخوام برم. البته الان که کرونا هست خیلیاشو نمیتونم برم اما بعدش جتما میرم انشاا... . 

بهمون تمرین و ورزش و کش داد تو خونه . با دوستم رفتیم. حس خوببببب.

گفتم کرونا، خیلی ناراحتم واسش . خیلییییی. واقعا چیه اعصاب همه رو خرد کرده. کاسبی ها زندگی ها همه چی تحت تاثیر قرار گرفته. من که خیلی نگرانم واسه همه. انشاا... همه در امان باشن. خدایا خودت از هممون محافظت کن لطفا. 

خودت حواست بهمون باشه. خودت ما رو بگیر تو آغوشت. تو باید کنارمون باشی، بی تو ما هیچیم. انشاا... درمانش. و واکسنش به زودی کشف بشه. 

الحمدلله برای همه چی .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۹
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">