مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

این روزای قشنگ :)

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰ ب.ظ

چند روز پیش به مامانم گفتم چطوری انقد امیدواری؟ خیلی خوبه. چون دیده بودم اینو. یکم برام حرف زد اما تاثیر گذارترینش این بود که حضرت زینب (س) کلی سختی کشیده ولی معنیش این نبوده که خدا دوسش نداشته، بلکه خیلی هم دوسش داشته و اینکه خدا میخواد طاقت ما رو ببینه و همه چی درست میشه و اینا :)

 

پ.ن: این روزا خیلی با گربمون بازی میکنیم همگییی و خیلی نازه واقعا. به جز اون سخت. مار میکنم و دنبال کلاسای خوب آنلاینم و همچنین منتظر عیدم که استراحت کنم :) خدایا شکرت ولی . در ضمن برخلاف یه مدت پیش احساس میکنم کاملا که همه چییی به وقتش اتفاق می افته و امیدوارم و حس خوب دارم و راحتم و اروم. یعنی این حسو دارم که بهترین جای زندگیمم الان و همه چیزایی که میخوامم خدا بهم میده به وقتش . انشاا... برای من و برای هممون.

و یه چیز دیگه، امروز در طی صحبت با یه مشتری و البته شنیدن صحبتای یکی دیگه، متوجه شدم خداروشکرررر من چقدر باوجدانم ! واقعا مرسی از خدا و امیدوارم همیشه اینطوری بمونم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">