مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

این روزای قشنگ و کار قشنگمم و کلاسا

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷ ب.ظ

راستش این روزا همش فکر میکنم کاش عید بیاد کلی استراحت کنم! از بس که کل امسال بی وقفه کار کردم. به جز جمعه ها ولی بعضی روزای تعطیل غیر جمعه ای رو هم کار کردم. چند شبه از شدت خستگی زود خوابم میبره فوقش یازده اینا. البته فکر کنم دو شبه. 

اما کلا حال کلیم خوبه خداروشکر. از اینکه کار میکنم و مستقلم خیلی خوشحالم پ همچنین از اینکه بیزینس خودمو دارم هم خیلی خوشحالم. کار خوبه و منم کارمو تا حد زیادی دوست دارم. همش فکر میکنم کار بعدی که شروع میکنم چی باشه. اما فعلا باید روی کار فعلیم تمرکز کنم. شاید عید یکم به چیزای جدید و کارای جدید فکر کنم. البته که به کلاسای خوبم واسه خودم فکر میکنم . مثلا دیجیتال مارکتینگ. قبلا برنامه نویسی رو خیلی دوست داشتم اما الان متوجه شدم به بیزینس و مارکتینگ خیلی علاقمندم و شاید بهتر باشه فعلا از برنامه نویسی دور بمونم. هرچند شاید بعدا برم سراغش. 

دیگه چی؟؟؟ کلاسای سرمایه گذاری رو خود ادم هم دوست دارم مثل شناخت خودت و اینا. 

دیگع چی؟ روی بلاگم هم کار میکنم. بلاگ کتابم. خیلی هم دوسش دارم. راستیییی گربه امشب واسه اولین بار قراره پیش ما تو اتاق خواهرم البته، بخوابه تا صبح.

من برم دیگه و امیدوارم زود بیام چون اینجا رو هم خیلی دوس دارم . خدایا شکرت واسه همه چی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۲۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">