مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

روزای خوب قشنگ

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۴۶ ب.ظ

راستش عاشق عصر به بعد پنجشنبه هام. اینکه میدونم کارم تموم شده. میتونم یه روز و نصفی استراحت کنم (گاهی یه روز فقط) خیلییی. بهم حس خوب میده.

چراغ خواب اتاقمو مامانم خرید و بابام عوض کرد. قبلی نورش کم بود و کلا بی فایده این عالیه و حس خوب میده بهم ! امشب شب دومه دارمش.

دیشب یه مسابقه گذاشتم توی پیجم. اولش فکر کنم پنج شیش نفر اومدن کلا. فکر کردم خدایا چرا هیچکس شرکت نمیکنه 😂 اما خداروشکر الان کلی استقبال شده ازش و همه دارن شرکت میکنن و اینا :)))) واقعا خوشحال شدم. انشاا... واسه پیجم عالی و ثمربخش باشه. 

دیگه چی. اهان چند روز پیش به یکی از نویسنده هام گفتم بیا دستیار تولید محتوا شو و اونم قبول کرد و حسابی خوشحال شدم از این بابت. کارش تا اینجا خوب بوده البته باز چک میکنم. خیلی تایمم ازاد شده و میتونم به همه چی برسم. مثلا یه کمپین گوگل ادز خریدم که انشاا... دو هفته اینده ران میشه چون فعلا تایم ندارم.  

زندگی میگذره. خدا رو شکر. همه چی هم خوبه. :) انشاا... بهترم میشه . 

یعنی داره بوش میاد که بهتر میشه، که بهار میشه. بالا رفتن پیجم، اینکه برای کارم گوگل ادز میگیرم، زیاد شدن سفارشا، برنامه های کاری و اینکه خونه اروم و گرم و خوبه و خونواده دوست داشتنی و عزیز. خدایا شکرت. 

پ.ن: تویی که داری اینو میخونی، بدون که زندگی همیشه خوب میشه. هیچ طوفانی هم تو طبیعت دوام نمیاره و بالاخره تموم میشه. و اینکه خدا هست. و اینکه روز به روزت بهتر بشه الهی :)

پ.ن۲: راستی بادومم خوب و دوست داشتنیه. و عاشق وقتایی که واسه پیجم عکاسی میکنم و دوست داره بیاد نگاه کنه. نمیدونم چرا!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">