مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

چرا رشته ام هنری نیست؟!

پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸ ب.ظ

من عاشق هنر و کارهای هنری ام.عاشق مانتو ها یا کیف و خیلی وسایل دیگه ای که روشون اشعار نوشته یا نقاشی شده.

نقاشی های زیبا رو بسیار دوست دارم و همچنین شعر هارو.تابلوهای هنری،  تابلو های خط و خلاصه از این دست چیزها. 

اما به یک دلیل ساده نرفتم رشته گرافیک یا نقاشی؛  استعداد بسیار کمم در نقاشی کشیدن !با این حال خیلی دلم میخواست نقاشی خوبی میبودم و میرفتم یک رشته ی هنری. 


عکس از: میم تیم 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۲۷
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

۱۷ شهریور ۹۷ ، ۱۸:۴۹ مجنونِ لیلی
مشکل توی پیدا نکردن استعداد هامون توسط این سیستم آموزشی نقطه چین هست
خودم توی دانشگاه فوق العاده علاقه مند به برنامه نویسی شدم تا الان ولی رشته ام کلا یه رشته دیگه اس
سعی کردم توی برنامه نویسی وب پیش برم و کار میکنم ولی خب کسی رشته اش مرتبط باشه علاقه مند کجا و...
البته رشته ام هم دوست دارم ولی بعد از اون
پاسخ:
شما اگر دوست داشته باشید میتونین توی کلاسای برنامه نویسی بیرون شرکت کنید. فکر میکنم مفید باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">