مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

فیلر

يكشنبه, ۵ تیر ۱۴۰۱، ۰۹:۰۱ ب.ظ

من امروز فیلر زیر چشم زدم! به نظر خودم خیلیییی بهم میاد و واقعا خوب شدم. خوشحالم که این کارو کردم هرچند اولش کمی تردید داشتم ولی بالاخره تصمیم رو گرفتم. البته خیلییییی معطل شدیم توی مطب ولی در کل راضی بودم.

یکی این، یکی هم بلیچینگ که از ۲۰ خرداد انجام میدم و فکر کنم اندازه یکی دو شب مونده ازش که اونم تصمیم خوبی بود و تفاوتش مشهوده اما به نظرم نسبت به هزینه اش یکم نمی ارزه. 

و همین دیگه. حالا منتظرم ریشه موهام دربیاد برم از اول دکلره کنم وااااقعا منتظرم، که بعدش هم کراتینه کنم. یه کار زیبایی دیگه هم که برنامه ماه بعدمه انشاا... پاکسازی پوسته. واقعا گرون شده ولی بعد مدتها باید یه بار برم. 

همین دیگه، اینم از برنامه زیبایی این روزا :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۵
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">