مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

Game of therones

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۴۴ ب.ظ

امروز همش درحال دیدن سریال GOT بودم. این چند روزه بهش گیر داده بودم.البته به جز یکی دوروزی که به پروژه گیر دادم 😅

خیلییی جذبم کرده و فعلا فصل سه هستم. الان به جایی رسیدم که کالیسی با ارتش و اژدهایانش دارن از دروازه های جایی که ارتش رو خرید خارج میشن.

و کمی خسته شدم از اون همه فیلم دیدن.

پروژه رو کامل کردم دیروز (به جز کمی از جزییات)همچنین پایان نامه تقریبا کامله خداروشکر :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۷
مژگان ❤😻

نظرات  (۱)

۰۹ بهمن ۹۶ ، ۰۷:۱۱ هادس ‌‌‌
حوصله داریا...
من حتی یه فیلم سینمایی 90 دقیقه ای هم به ندرت نگاه میکنم...
اما این معروفه احتمالا خوبه...
یه چیزایی دربارش خوندم :) مثلا فیلمه...

پاسخ:
خیلی خوب و اعتیاد آوره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">