مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

Having Fun

جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۴۰ ب.ظ

+چند روز یش فرندز تموم شد، حسااابی ازش خوشم اومده بود اما یکمم میخواستم تمومش کنم که به کتاب و فیلمای دیگه هم برسم. از همه شخصیتای اصلیش خیلی خوشم میومد و کلا سریال خیلی خوبی بود. بعدش شروع کردم قسمتایی از بیگ بنگ و یانگ شبدون که ندیدم رو ببینم و الان، بعد از دیدن فرندز به این نتیجه رسیدم که فرندز واقعا بهتره البته بیگ بنگ هم خیلی خوبه و یانگ شلدون نسبتا عادیه. با این حال میبینمشون .

+کتابراه کتاب “باز هم من” رو رایگان کرده بود و منم دانلودش کردم و این اولین باریه که داخل کتابراه کتابی میخونم. یه چیز اعصاب خرد کن داره که هی از حالت تمام صفحه خارج میشه موقع کتاب خوندن. خود کتاب خوبه . به جز اینکه بعضی جاهاش کلیشه‌ایه. اما کلا خوبه.

+فردا امتحان زبان تخصصی دارم و خیلی نخوندم اما اماده ام و یه دور دیگه هم خواهم خوند.

+قراره برای مامان یه اسکراب خوب و یه کرم ضد چروک دور چشم خوب پیدا کنم. امیدوارم ماموریتم رو خیلی خوب انجام بدم!

+کتاب داستان های ماشین تحریر که دارم میخونم بد نیست. کلا از داستان کوتاه خوشم نمیاد زیاد و متوجه نشدم این داستان کوناهه وگرنه نمیخریدم. خلاصه تا الان خیلی باهاش ارتباط برقرار نکردم اما بد هم نیست. 

+کتاب آرزوهای بزرگ اثر چالز دیکنز رو خوندم. کوتاه بود و خوب.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۰/۲۱
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">