مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

کتاب صوتی گوش کردن

دوشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹ ب.ظ

کمی احساس سرما خوردگی میکنم،بیشتر‌ سوزش گلو و یکم بی حالیه البته.

از دیروز دارم به کتاب صوتی “ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد” کوش میدم با صدای نیکی کریمی از اپلیکیشن فیدیبو.

صدای نیکی کریمی رو دوست دارم و کتابش بد نیست به جز اینکه گاهی خسته کننده میشه. این اولین رمان صوتی‌ای هست که گوش میدم و تجربه خوبیه، البته وقتی تموم شد نظرمو بازم میگم راجع به کتاب صوتی و خود داستان کتاب. 

امشب در حین رنگ کردن دفتر رنگ کردنیم به کتاب گوش کردم و الانم داشتم گوش میکردم که خاموش کردم این پستو بنویسم و بعد دوباره روشنش خواهم کرد :) 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۰۲
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">