مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

خود عید -فرهنگی 😀

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ب.ظ

سری مطالب "خود عید" تموم شد اما من یک چیزی هم راجع به قسمت فرهنگی عید میخواستم بنویسم :)

اینکه در عید کتاب "الینور الیفنت کاملا خوب است" رو خوندم رو قبلا اینجا نوشتم اما ننوشتم که کتاب "اسب رقصان" رو شروع کردم ؛البته خیلی پیش نرفتم.

و اینکه درمورد سریال "پایتخت" باید بگم که ما سری های قبل رو نمیدیدم اما گاه گاهی جایی تماشا میکردیم و به نظر من که جالب بود.به هرحال عید امسال تا حدودی سریال رو دنبال کردیم و من خیلییی ازش خوشم میاددد.خیلی لهجه جالبی دارن و بابا پنجعلی هم خیلییی خوبه. همچنین بقیه بازیگرا مثل ریما رامین فر و محسن تنابنده. 

اینم بگم که همیشه دلم میخواد "کلاه قرمزی" رو ببینم اما هیچ‌وقت کامل ندیدم. امیدوارم توی فیلیمویی جایی پیداش کنم ببینمش :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۳
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">