مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

جذابیت های زندگی بنده :)❤

مژگان نوشت

❤چالِ لبخندِ تو دائم...حالِ خوبت مستمر!

❤❤اینجا بعضی حس و حال هام،عقاید و خاطراتم رو مینویسم. (چیزی مثل یک دفتر خاطرات)

❤❤❤دل را به خدا بسپار :)

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی

خود عید9

جمعه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۲۵ ق.ظ

9 فروردین: الان ساعت دو هست و تا الان مهمونی بودیم .مهمونی روز نهم بود و طبیعتا چون از نیمه شب گذشته تاریخ دهم ثبت میشه.

مهمونی امروز، مهمونی بود که خانواده عروس میگیرن و فامیل های داماد رو دعوت میکنن به صرف غذا و میوه و ... بسیار بسیار خوش گذشت خداروشکر :)

تانیای عزیز دلم رو هم دیدم و کلی باهاش بازی کردم،بغلش کردم،بهش میوه دادم و ...همچنین نگین برام وسایل حنا هندیش رو آورد و ویدا روی دستم یک شکل خوشگل کشید.قبل از مهمونی هم خواهرم برام سه تا پروانه زیر مچ دست راستم کشید.

دیگه اینکه کلی چغاله خوردیم، کللللییییی ؛هم اولش که شوهر خواهرم بهم داد هم بعد که با دختردایی ها و نگین و ستاره رفتیم کلی خوردیم.دیگه چی... میخوام از تانیا جونم بنویسم:

+با تانیا سیب بازی میکردیم،به این شکل که سیب رو میداد به من و کلی تشویقش میکردم، اونم خیلییی خوشگل میخندید :)))) بهش سیب و کمی کیوی هم دادم خورد :)

موقع شام تانیا اول کمی پیش بابام بود و سالاد خورد بعد اومد پیش مادرش و کلییی ماست خورد خودش و به لباساش مالید :) کیانا میگه هرچی که تانیا میخوره میماله به موهاش و برای همینم موهاش همیشه چسبناکه و غیرقابل شونه زدن :) مامانم بهش پول داد و تا آخر همینجور پولشو گرفته بود دستش و مچاله میکرد :)

خلاصه همینا اگه بعدا چیزی از تانیا یادم اومد مینویسم.

امروز روز خییییلی خووووبی بود و کلی خوش گذشت خداروشکر :) خدایا لطفا همیشه به هممون خوش بگذره :) و حال هممون خوب باشه :)


بعدا نوشت: سر سفره بودیم که یخ دفعه یه گربه رو توی باغ نزدیک ساختمون دیدیم. حرف گربه که شد تانیا از سر سفره پاشد رفت از شیشه در ببینه چیه.همینجور که داشت نگاه میکرد گربه از در اومد بالا جلوی شیشه روبروی تانیا، تانیا هم با یه حالت خیییلی بانمک دوید سمت ما و پرید تو بغل خواهرش کلی هم ترسیده بود و میخواست گریه کنه که کیانا حواسش رو پرت کرد. مادر تانیا میگه تانیا از همه حیوونا میترسه به جز سگ و ببعی :)))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۱۰
مژگان ❤😻

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">